Thursday 12 January 2012

quilling tabló tündérrel / wall picture with quilled fairy

Fruzsina az a szőke, kékszemű kisbaba, aki számára készítettem már egy tündérkés képkeretet. Első szülinapjára nagymamája, Magdi, egy újabb tündéres képpel akarta meglepni, amiben legyen sok lila, meg rózsaszín, hogy találjon a gyerekszoba színeivel. A torta díszítését házi tákolmányú kreppelővel készítettem, de nem legóból, ahogy azt sok helyen láttam, hanem férjem szerszámosládájában akadtam rá valamikre (nem tudom mik azok, vagy eredetileg milyen célt szolgáltak, amolyan fogaskerekeknek néznek ki...), de az a lényeg, hogy megfelelnek a célnak :) Ez a tabló egyébként kartonból készült.
Elnézést kérek a képek minőségéért, siettemben kissé elállítottam a fényképezőgépet :D

*******************************************************************************************************************************
This creation is something between a greeting card and a wall picture... there's enough space on the back for private messages and can also be hanged on the wall. It'll probably find its place on the wall of Fruzsina's room, a pretty little blond, blue eyed baby girl, whom her grandmother adores.
The baby's room has lots of pink and purple in it, so I had to match the colours of the card to that.
Sorry for the quality of the pictures... minor technical error... :D





1 comment: