Sunday 9 September 2012

ribbon jewelry / ékszerek szalagból

Here's something out of the box... :)
It all started with a little black dress I had to wear for a wedding. Since I'm not a big fan of black, as elegant as it may be, I thought of colouring my outfit with some home made jewels.
Sooo... this time it's not paper :) I bought some satin ribbon, 4 cm wide for the pendant and the brooch and 1 cm wide for the earrings and the hairclip. I used the same technique as for the quilled rose, and I glued it with hot glue. It turned out pretty well, I think :) My outfit was a success, although I didn't wear the hairclip... it would have been too much for one occasion :)

***************************************************************************************************************************
Ennek a bejegyzésnek a tárgya kicsit eltér a többitől :)
Minden egy fekete ruhácskával kezdődött, amit egy esküvőre készültem felvenni. Mivel nem vagyok nagy rajongója a feketének (legalábbis a talpig fekete öltözetnek nem), úgy döntöttem, hogy feldobom a sötét hangulatot egy kis narancssárgával.
És... ezúttal nem papírra esett a választásom :) Selyemszalagot vásároltam, 4 cm széleset a nyakékhez és a brosshoz, 1 cm széleset a fülbevalóhoz és a hajcsipeszhez. Ugyanazt a módszert használtam, mint a quilling rózsánál és szilikonpisztollyal rögzítettem a hajtásokat. Hát... ilyen lett :) Jól mutatott a fekete ruhámmal, bár a hajamból kihagytam a virágot, az már túl sok lett volna egy alkalomra :)








I also tried some recycling: cut up one of my husband's old jeans (he said he would never wear that again, so I dared to take the scissors :) ), cut a longer strip of about 3 cm wide and hotglued it into a rose brooch (it turned out about 6 cm big). Looks nice on a top, a shirt, whatever assorted with a pair of jeans or a skirt :)

*******************************************************************************************************************************
Próbálkozom az újrahasznosítással is: férjem egy régi farmerét vágtam össze (természetesen az ő engedélyével :) ), kb 3 cm széles csíkra volt szükségem egy ekkora virághoz (hozzávetőleg 6 cm) amit forró szilikonnal rögzítettem, szép kis bross lett belőle :) Nagyon jól néz ki blúzokon, ingeken, kombinálva farmernadrággal vagy -szoknyával.






2 comments: