Wednesday 2 April 2014

quilled portrait / quilling portré

Quilling is all about swirls and curls... My eyes are formed to observe every shape that is wavy, curly, quillingy... wait... that's not a word... :) but every true quiller knows the essence of that notion...
This reminds me of one of my favorite quotes back from school, from William Blake:

"To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand,
And eternity in an hour."

This is how I see the possibility of quilling in everything... even on a shoebox :) Yepp, I'm not kidding, I saw this beautiful design on a box that was ready to be thrown out, and I decided to save it for eternity :) It happened in a fraction of a second that I fell in love with it... So fresh, airy, mystical... the promise of spring... The quilling part was ready in one night, because my mind wouldn't let me rest until I finished it...
For more pictures of this piece of quilling you can visit the "ideas" section of my favorite online shop :)


I would give credit for the design, but unfortunately I don't know to whom... I just saw the quilling in it :)


***********************************************************************************************************************************

Egy quilling-őrült agya minden kacskaringós, hullámos, körkörös formára bekattan... Aki foglalkozik vele tudja... ugye ismeritek az érzést? valahol, bármilyen felületen is legyen az, egy szép dizájnban meglátni a quilling lehetőségét...

Erről jut eszembe egy iskoláskoromban tanult William Blake idézet, aminek több magyar fordítása is van, de nekem ez a legszimpatikusabb:

"Egy homokszemben lásd meg a világot,

Egy vadvirágban a fénylő eget,
Egy órában az örökkévalóságot,
S tartsd tenyeredben a végtelent!"

Ugye milyen csodálatos egy ilyen felismerés, hogy valamiben többet látsz, mint az egyszerű földi halandók, megláthatod a benne rejlő lehetőséget, s tudod, hogy szebbé, jobbá varázsolhatod?
Erre a gyönyörű modellre egy cipősdoboz tetején bukkantam rá, és egyből beleszerettem. Egyből arra gondoltam, hogy én ezt a dizájnt bizony quillingre fogom kivitelezni... tökéletes a vonalvezetés, látjátok a hullámokat és a kacskaringókat? Hát ez lett belőle... 
És még egyszer bebizonyosodott, hogy érdemes nyitott szemmel és szívvel járni a világban, mert sosem tudod milyen kincsre bukkansz :)

További képekért megtekinthetitek az arthobbycreativ online bolt ötlettárát :)



No comments:

Post a Comment